post icon

Νέο Skai.gr

Νέο Skai.gr

Αν αναρωτιέστε γιατί το καλύτερο ελληνικό blog για την διαφήμιση έχει να ανανεωθεί ένα μήνα.. η απάντηση βρίσκεται σε μια beta.

Θα είμαι διθυραμβικός γιατί δεν μπορώ να είμαι κάτι άλλο. Το νέο Skai είναι ότι περίμενα από τον Δράκο όταν τον καλοσώριζα στην αρένα λίγους μήνες πριν. Είναι το «καλό internet» που πιπιλίζουμε πολλοί αλλά λίγοι μπορούν να το κάνουν.

To νέο skai κατά τη δική μου γνώμη είναι ένα site που μπορεί άνετα να κοιτάξει στα μάτια το bbc. Και ναι σε κάποια κερδίζει ο βρετανικός κολοσσός αλλά σε κάποια ενδεχομένως όχι.

Αλλά αυτό είναι η επιτυχία. Ότι έχω ένα ελληνικό site που μπορώ να το θέσω σε σύγκριση με ένα media του εξωτερικού.

Τι μου άρεσε:

- Λάτρεψα το footer του

- Ο TV player και οι δυνατότητες για video on demand

- To section του ραδιοφώνου, και η αμεσότητα με την οποία μπορείς να επικοινωνήσεις με τον παραγωγό

- Το netvibes look & feel στο http://beta.skai.gr

- H επιλογή των χρωμάτων στην εναλλαγή κατηγοριών (+1 στους designers)

- Γενικότερα ο τρόπος που παραθέτει το περιεχόμενο αν και εδώ θα ζητούσα το σχόλιο του porcupine, που είναι και expert.

Άτέλειες πολλες. Μερικές θα τις βρείτε με μια πρώτη ματιά, απλά δεν είναι η στιγμή να επισημανθούν μιας και το λένε ότι είναι σε beta. Άλλωστε έχουμε πολύ χειρότερες  μπέτες :)

Απριλίου 29, 2009

32 Comments

Leave a comment
  1. Titanas
    Απριλίου 29, 2009 at 11:22 πμ #

    Είναι γνωστή η θέση μου από το twitter αλλά εδώ έχει περισσότερο χώρο.. θα ήταν καλό το site για το 2004 όχι για το σήμερα. Πολύ clutter, πολύ άχρηστο white space και «πολύ τεχνολογία» για ένα κοινό που νομίζω ότι δεν την αφορά.

    Τουλάχιστον για το ραδιόφωνο και όσο ήμουν στον ΣΚΑΙ τα στατιστικά έλεγαν ότι οι 100,3 μεγάκυκλοι έσκιζαν σε υψηλές ηλικίες και στα χαμηλά στρώματα τίποτα. Με σειρές όπως αυτοί με τους Μεγάλους Έλληνες μάλλον η άποψη αυτή συνεχίζει να επιβεβαιώνεται ακόμα. Εδώ κολλάει η απορία για τον player κλπ.. ποιός/ά θα τους χρησιμοποιήσει. Σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι αλλά πόσοι;

    Αυτό για το BBC δεν θεωρώ ότι είναι καλό. Όσες φορές έχω διαβάσει BBC ήταν στο http://news.bbc.co.uk/ όπως και τα αποτελέσματα της αναζήτησης, καμία σχέση με την κεντρική σελίδα τους.

    Nice footer για SEO και ως ιδέα εξαιρετική αλλά και πάλι..

  2. Giorgos Vareloglou
    Απριλίου 29, 2009 at 12:26 μμ #

    «θα ήταν καλό το site για το 2004 όχι για το σήμερα..»

    Θες να μου δείξεις κάτι 5 χρόνια μπροστά από το Skai;

    «Τουλάχιστον για το ραδιόφωνο και όσο ήμουν στον ΣΚΑΙ τα στατιστικά έλεγαν ότι οι 100,3 μεγάκυκλοι έσκιζαν σε υψηλές ηλικίες και στα χαμηλά στρώματα τίποτα»

    Δε διαφωνεί κανείς αγαπητέ. Αλλά η Τηλεόραση του Σκαι, ο ιντερνετικός Σκαι, και ένα μέρος του 100.3 (με ναυαρχίδα την Ελληνοφρένεια) προσπαθεί να διεισδήσει σε πιο νεανικά κοινά.

    Το λέω με κάθε επιφύλαξη βέβαια μιας και δε γνωρίζω τι business plan έχουν και τι focus θέλουν να κάνουν.

    Αλλά τι μου λες; Επειδή ο μπαμπάς μου θα ανοίξει την τηλεόραση για να δει ειδήσεις, δεν πρέπει να δώσουν βάρος σε video on demand?

    Aν η Ναυτεμπορική και το in μπορούν να δώσουν περιεχόμενο στο λαό, ο Σκάι μπορεί να δώσει εικόνα και ήχο. Αυτά είναι τα assets του και θεωρώ λογικό να επενδύσει σε αυτά.

    Ειδικά όταν μιλάμε για μια υπηρεσία που είναι εξαιρετικά καινούρια στο ελληνικό κοινό, δεν είναι δυνατόν να τη σνομπάρουμε επειδή κάποιες ηλικιακές ομάδες δεν είναι φιλικές προς αυτήν (που και αυτό υπόθεση είναι).

    Κλείνω με αυτό, νομίζω πάντως ότι ο Σκάι δεν κάνει internet για να τον διαβάσουν οι ταξιτζήδες. Αυτούς τους έχει ήδη πιάσει με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο.

    Το bbc το θεωρώ υπόδειγμα media site. Παρ’όλα αυτά περι ορέξεως..

    Αν πάντως δεν θεωρείς καλοσχεδιασμένο το bbc καταλαβαίνω απόλυτα γιατί δεν σου αρέσει το νέο Skai.

  3. Titanas
    Απριλίου 29, 2009 at 1:33 μμ #

    «Θες να μου δείξεις κάτι 5 χρόνια μπροστά από το Skai;»

    Δεν πληρώνομαι για αυτό αλλά σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι αυτό που χρειάζεται είναι απλότητα και σταδιακή εισαγωγή πολυπλοκότητας και περιεχομένου στο site. Φαντάσου ένα MSN.gr content από Skai που σταδιακά ωριμάζει και γίνεται πιο πολύπλοκο

    Προσπαθεί, δεν διαφωνώ. Δεν γνωρίζω τις αλλαγές στα στατιστικά ένα χρόνο μετά αλλά μπορώ να κρίνω από τις παραγωγές οι Μεγάλοι Έλληνες ότι μάλλον δεν είναι προτεραιότητα τους, όπως και τις προσπάθειες που έκανα όσο δούλευα εκεί για να σπρώξουμε το internet.

    «Αλλά τι μου λες; Επειδή ο μπαμπάς μου θα ανοίξει την τηλεόραση για να δει ειδήσεις, δεν πρέπει να δώσουν βάρος σε video on demand?»

    Όχι, δεν είπα αυτό σε καμία περίπτωση. Λέω ότι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία Sony που έχουν στο backend με HD δυνατότητες και να διαχωρίσουν το κοινό που στοχεύουν. Seniors που είναι το παραδοσιακό κοινό του Skai ή νεότεροι που θέλει να πιάσει; Αν θυμάμαι καλά τα περισσότερα από τα big hits της Ελληνοφρένειας είναι δημιουργίες ηλικιωμένων.

    Νομίζω ότι ο Skai κάνει internet επειδή πρέπει να κάνει internet (όπως και άλλοι, δικαίωμα τους, καλά κάνουν, τίποτα μεμπτό) και δεν κατανοεί ότι to be BBC like δεν απαιτεί μόνο τους ανθρώπους με την γνώση για να δημιουργήσουν τις υποδομές αλλά και το κοινό που θα καταναλώσει το περιεχόμενο. Η Ελλάδα δεν είναι Αγγλία σε πολλά πράγματα.

    Όσο για το BBC δεν μου αρέσει η αρχική σελίδα, μόνο.

  4. porcupine
    Απριλίου 29, 2009 at 2:33 μμ #

    Κατ’ αρχάς ευχαριστώ που με προσκάλεσες να μιλήσω και μάλιστα ως expert.

    1. Σε τέτοιου είδους μεγάλα portals είναι πολύ δύσκολο για την ομάδα που αναλαμβάνει το design να βγάλει μια δική της ταυτότητα. Με δεδομένο κιόλας ότι εμπλέκονται απίστευτα πολλοί εξωγενείς παράγοντες/άνθρωποι, πιστεύω ότι το νέο skai.gr αντιμετωπίζει το κομμάτι «σχεδιαστική ταυτότητα» με θάρρος και επιτυχία.

    2. Προσωπικά δε συμπαθώ το design και γενικότερο layout του BBC. Πιστεύω ότι το CNN είναι το καλύτερο με τεράστια διαφορά από το επόμενο. Νομίζω ότι το νέο skai.gr τα πάει πολύ καλύτερα από το BBC ως προς το πως διαχειρίζεται το content του. Go, skai.gr, go!

    3. Στην παρουσίαση των κειμένων του π.χ. μιας είδησης πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά μικρά λάθη στη διαχείριση της τυπογραφίας και του whitespace που τελικά χαλάνε την ομαλή ροή του ματιού όταν αυτό διαβάζει την είδηση.

    Αυτό είναι στα δικά μου μάτια σημαντικό πρόβλημα και φοβάμαι ότι δεν υπόκειται σε αλλαγές μια και το beta καλύπτει άλλα πράγματα συνήθως. Γι’ αυτό θα γράψω δυο λόγια ακόμα.

    Μπορεί να γίνομαι κουραστικός επαναλαμβάνοντας συνέχεια ότι η τυπογραφία είναι το 90% ενός website, όμως ισχύει.

    Δες για παράδειγμα το μήκος της γραμμής ενός κύριου άρθρου: είναι υπερβολικά μεγάλη. Αυτό δυσχεραίνει την ανάγνωση. Το οποίο πρόβλημα προκύπτει από το σχετικά στενό sidebar, το οποίο δίνει στο main bar περισσότερο πλάτος απ’ όσο χρειάζεται.
    Παράλληλα το κείμενο φτάνει πολύ κοντά στα περιθώρια και δεν αφήνει το μάτι να ανασάνει και να συνεχίσει στην παρακάτω γραμμή.

    ΟΚ, το κόβω.

    4. Πολύ καλή δουλειά στο footer! Ένα μικρό σχόλιο μόνο: αυτή τη στιγμή «απαιτεί» την προσοχή μας. Θα το ήθελα λίγο πιο subtle.

    5. Τα χρώματά του και γενικότερα το look’ n’ feel του φέρνει κάτι από Netvibes. Θα το ήθελα λίγο πιο ζεστό – μου φαίνεται αρκετά τεχνοκρατικό τώρα.

    Συνολικά όμως πρόκειται για μία πολύ βαριά κι αξιόλογη δουλειά. Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους και φυσικά στο Δράκο ;)

  5. Titanas
    Απριλίου 29, 2009 at 3:45 μμ #

    Σωστός.. και να σημειώσω την διαφορά του Ευρωπαϊκού από του Αμερικανικού CNN

  6. perastikos
    Απριλίου 29, 2009 at 5:45 μμ #

    egw zw gia tin imera pou tha parousiasei i atcom kati diaforeti ola panw katw miazoun ektos k an dn theoreite oti miazei me proigoumena project!

    dn entopizw simantikes k den diakrinw tin diafora apo ena kalostimeno blog!

  7. Jason
    Απριλίου 30, 2009 at 11:36 πμ #

    Η Atcom ευχαριστεί όλους για τα σχόλια τους (θετικά και αρνητικά), όλα τα δεχόμαστε με ενδιαφέρον και με όση αντικειμενικότητα γίνεται.
    Όλοι η ομάδα έχει δουλέψει μέρες και νύχτες για να βγει αυτό το έργο. Είναι πολύ μεγάλο έργο και δεν έχουν υλοποιηθεί όλα τα features βάση των specs. Έρχονται και άλλα καλούδια. Θα τα δείτε σύντομα!

  8. Uroborus
    Απριλίου 30, 2009 at 5:30 μμ #

    Καλησπέρα και από εμένα

    Κατ αρχή ως «Δράκος» πήρα την πρόσκληση ως Δράκος και θα απαντήσω. Ο Jason είναι ο άνθρωπος – ορχήστρα πίσω από τα μηχανήματα και χωρίς αυτόν και την ομάδα του project δεν θα υπήρχε. Οπότε και οφείλω και θέλω να τον ευχαριστήσω δημόσια όπως και όλα τα παιδιά που ξενύχτησαν. Αλλά γι αυτά θα πω περισσότερα στο δικό μου post.

    Έχω τόσο καιρό να κάνω post όμως που μου μοιάζει κάπως να ξεκινήσω να ευλογάω τα γένια μας. Οπότε μια χαρά μου κανει η πρόσκληση του Στρατηγού.

    Πάμε στα δικά μας τώρα. Για το ΣΚΑΙ είχα γράψει σχετικό post πριν καν αναλάβω το account. Όχι γιατί είμαι fan της TV (μόνο αμερικανιές και αθλητικά βλέπω ως γνωστόν) αλλά γιατί internet-ικά μου είχε κάνει εντύπωση. Έμοιαζε να βλέπει μπροστά και τώρα που γνώρισα και την ομάδα που ηγείται της προσπάθειας ξέρω ότι είχα δίκιο. Για μένα κάπου εδώ τελειώνει η συζήτηση.

    Επιχειρήσαμε να «σηκώσουμε» το πρώτο online δίκτυο που θα μιλάει σε πολλά target group και θα εκμεταλεύεται έναν τεράστιο όγκο δεδομένων από την ΤV. Αυτό το πετύχαμε παρότι ο όρος beta είναι κυριολεκτικός. Το site Ειναι διαθέσιμο στους χρήστες αλλά έχουμε να φτιάξουμε πολλά ακόμα. Γιατί όπως έχω ξαναπεί και ξαναγράψει έτσι είναι η φύση του Μέσου και τουλάχιστον εγώ γι αυτό ξεσπιτώθηκα από τη σπηλιά μου και το βουνό και μπήκα στις «αρένες»

    Η σύγκριση ενός ελληνικού ΜΜΕ με το CNN ή το BCC μπορεί να γίνει μόνο σε κάποια επίπεδα. Και όλοι εδώ γύρω ξέρουμε ότι το design πρέπει να εξυπηρετεί κάποιους σκοπούς. Το αν τους εξυπηρετεί για το BBC δεν το γνωρίζω και το αν πραγματικά εξυπηρετεί το ΣΚΑΙ θα το μάθετε όταν ο ΣΚΑΙ θελήσει να πει ποιοι είναι οι στόχοι του. Μέχρι τότε…

    Γνωρίζοντας όμως το Γιώργο, ξέρω ότι άνοιξε τη συζήτηση γιατί θέλει ναπει κάτι πολύ απλό. Ότι το ελληνικό web απέκτησε ένα στολίδι. Και γι αυτό χαίρεται. Και γι αυτό και συχνάζω στο blog του. Γιατί κι αυτός όπως και πολύ εδώ γουστάρουμε το ωραίο internet. Και εγώ λέω και ως Δράκος και ως ότι θέλετε ότι ο ΣΚΑΙ μας έδωσε την ευκαιρί να κάνουμε ωραίο internet σε ένα case που συνδυάζει ανάγκες για look & feel και content και που επαναλαμβάνω θα μιλήσει σε πολλά διαφορετικά target groups. Αυτό και μόνο που έφτανε για να ξενυχτήσω και να παραμελήσω -για λίγο μη γελιέστε- τον Uroborus.

    Το αν είναι πιο ωραίο ή όχι από το CNN θα μου επιτρέψε να πω ότι δεν ήταν στόχος μας ως εκ τούτου δεν μπαίνω καν στην κουβέντα. Το να αξιοποιεί όμως πολλά Tera πληροφοριών ήταν.

    Γιατί δεν αναφέρω το εμπορικά αξιοποιήσιμο? Πρώτον γιατί το θεωρώ προφανές και δεύτερον γιατί για να μιλάς εμπορικά πρέπει να βάζεις κάτω τα εμπορικά μοντέλα. Και αυτό στην παρούσα φάση δεν μπορώ να το κάνω εγώ γιατί δεν είναι δουλειά μου και info δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αφού είμαι μέσα στο project.

    Για ένα πράγμα μόνο λυπάμαι. Που δεν μπορώ να γράψω αυτά που θέλω για τον Jason τον Γρηγόρη, τη Γιώτα τον Γιάννη το Γιώργο το Χρήστο τον Παναγιωτη τον Πάνο το Βασίλη το Νίκο τον άλλο Νίκο τον Φώτη τον άλλο Νίκο τη Χριστίνα και την Andy. Γιατί αφού είμαστε στην ίδια ομάδα θα φανεί απλά σαν να μας ευλογάω. Τέτοια παιδιά όμως φτιάχνουν το ελληνικό internet και αυτή η αλήθεια δεν αλλάζει. Ευτυχώς…

  9. perastikos
    Απριλίου 30, 2009 at 6:03 μμ #

    to diko mou sxolio aforouse to design k tin domi tou site den einai kati kainourio san stisimo -domi proiparxei se polla themes auth i logi tora to development eimai sigouros pos skizei!

    na eksigoumai gia na min pareksigoumai !

  10. Fotis
    Μαΐου 1, 2009 at 1:21 μμ #

    Στα γρήγορα… (για να απαντήσω λεπτομερώς στην συνέχεια, στο post του Δράκου)

    Εγώ εντυπωσιάστηκα (ίσως και γιατί γνωρίζω τι θα ακολουθήσει στην συνέχεια). ;-)

    Με τον Στέφανο, τα είπαμε στο Twitter, και συμφωνήσαμε στο ότι διαφωνούμε!! :-) Θα τονίσω και εδώ, ότι κρίνεις κάποιον με το παραδοτέο αποτέλεσμα και όχι με την δοκιμαστική version (θα έλεγα ότι τον κρίνεις με την v2, που θα έχει πάρει και feedback από τους επισκέπτες, αλλά το προσπερνώ προς το παρόν).

    Θα πω κάτι άσχετο όμως. Όταν το μεγάλο αφεντικό της εταιρείας (και το δεξί του χέρι στις αποφάσεις), μου δηλώνουν κατενθουσιασμένοι από αυτό που είδαν, τότε (γνωρίζοντας και το μέγεθος της εταιρείας), μπορώ να υποθέσω ότι με τον νέο Business Development Director, θα πρέπει να αναμένουμε ένα πολύ πιο ωραίο Ελληνικό Web.

    (… εδώ είχα γράψει μια κακία, αλλά στο proof reading την έσβησα. Δεν υπάρχει λόγος για flames σε μια ‘γέννηση’.)

    υ.γ… τελικά καμιά φορά… αξίζουν τα ξενύχτια. Η’ το ακόμα καλύτερο ‘Μπρος στα κάλη, τι είναι ο πόνος’! :-D

  11. Dimitris Siskopoulos
    Μαΐου 2, 2009 at 9:38 πμ #

    Αναδημοσιεύω το σχόλιο μου από το freestuff:
    Καλούτσικο είναι το νέο site. Έχει ακόμα αρκετά bugs αλλά φαντάζομαι θα λυθούν μέχρι να βγει στο αέρα η κανονική έκδοση.
    π.χ. Δοκίμασα με IE7 να σύρω σε άλλη θέση το block του ημερολογίου και δεν έκανε dock, μάλιστα μια φάση πέταξε από δεξιά και την εικόνα που κλείνει (μαζεύει) το block.
    Τα scrolling panels Δείτε σήμερα και Ακούστε σήμερα, δεν είναι βολικά. Γενικώς δεν χωνεύω να βλέπω σκρολόμπαρες μέσα στο κεντρικό σχεδιασμό του site, πέρα της δεξιάς του browser.
    Χτυπάνε και κάτι JS errors στα Είσοδος μελών / εγγραφή, ή δεν τα φορτώνει σωστά και βγάζει σε λάθος σημεία τα popup.
    Γενικώς είναι και βαρύ, ψιλοσέρνεται στην 4άρα ADSL μου και έχει αργή απόκριση γενικότερα λογικά χάρη στην μπόλικη Javascript που πρέπει να έχει από πίσω για όλο το movable / dockable περιβάλλον + popup divs / menus / scrolling panels / photos, calendars κλπ .

    Το design είναι μοντέρνο και όμορφο όπως και στις περισσότερες δουλειές της Atcom.

    — και συμπληρώνω:
    Εδώ μαθαίνω πως ο Περικλής «μετακόμισε» στην Atcom! :) Όλα τα καλά παιδιά εκεί μαζευτήκατε βλέπω. Ξέρω πως όταν διαβάζετε και ορισμένες αρνητικές κριτικές σας ψιλοστεναχωρεί, αλλά είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνετε ποιές είναι καλοπροαίρετες και αφορούν στοιχεία που μπορείτε να βελτιώσετε, τις βλέπετε με θετικό μάτι.
    Άλλωστε οι απόψεις και εδώ φαίνεται πως είναι διαφορετικές από άτομο σε άτομο, όταν βλέπουμε από τη μια να συγκρίνεται το νέο skai με το BBC και από την άλλη να χαρακτηρίζεται ως άλλη μια δουλειά που μοιάζει με τις υπόλοιπες της Atcom :)
    Από τη στιγμή που παρακολουθεί κάποιος το web και τα trends που δημιουργούνται και εφαρμόζονται στις διάφορες φάσεις του, λογικό είναι να προσπαθεί και η κάθε εταιρεία ακολουθεί τις τάσεις αποδεδειγμένα πετυχημένων τεχνικών / σχεδιασμού, αλλά και να καινοτομεί όποτε μπορεί και όποτε χρειάζεται.
    Η γνώμη μου είναι πως εταιρείες που κάνουν δουλειές σαν της Atcom στην Ελλάδα είναι ελάχιστες και από τεχνικής πλευράς αλλά και από εικαστικής και χρηστικής. Όσοι μπορούν να κοιτάξουν πέρα από ανταγωνισμό σίγουρα το αναγνωρίζουν αυτό.

  12. Uroborus
    Μαΐου 4, 2009 at 8:14 μμ #

    Τελικά άμα συνεχίσουμε έτσι θα μεταφέρω το post εδώ…

    @fotis. Ετοίμαζες κακία έτσι? Χαλάλι ρε μπαγάσα…

    @dimitris Siskopoulos. Μα τώρα έμαθες ότι είμαι στην Atcom? Α πα πα.. Τσάμπα τα δελτία τύπου που μου παίζανε… :-)

    Για τα διάφορα bugs -τα οποία όπως και να έχει θα λυθούν- θα μιλήσουν αν θέλουν οι καθ’ ύλη αρμόδιοι. Για τις scroll bars θα μπορούσα να πω ότι είναι θέμα γούστου αλλά δεν θα το πω. Όντως φαίνονται λίγο κάπως σε ένα εκπαιδευμένο μάτι πλην όμως το πρόγραμμα ενός σταθμού είναι σειριακό. Δεν μπορεί να αλλάξει αυτό. Αν κρίνουμε ότι πρέπει να παρουσιάζουμε λιγότερη πληροφορία προκειμένου να εξυπηρετήσουμε το design είναι μεγάλη κουβέντα και ευχαρίστως να την ανοίξουμε – αλλά να ξέρουμε ότι είναι μεγάλη.

    θα προτιμούσα επίσης να εστιαστούμε σε άλλες λειτουργίες του site. Επί παραδείγματι στο Πρόγραμμα TV και Radio και στο χρωματικό κώδικα που έχει χρησιμοποιηθεί αλλά και στον τρόπο που ορίζεται ο τηλεοπτικός χρόνος.

    Θα ήθελα επίσης και μια κουβέντα για το «Πες την Άποψή σου» μέσω της οποίας μιλάς στον Παραγωγό ανά πάσα στιγμή και ώρα και δεν απαιτεί και registration.

    Ή για τον Player που φέρνει όλο το content του σταθμού σε ανεξάρτητο περιβάλλον.

    Αυτά έχουν το ζουμί κύριοι ειδικά αν τα συνδυάσουμε με το συνολικό περιβάλλον και την αλλαγή πλεύσης του σταθμού που πλέον διαθέτει ουσιαστικά 5 (4+1) διαφορετικά sites με κοινή αισθητική αλλά άλλη λογική ενώ ήταν σε εννιαίο look & feel.

    Όντως έρχονται πολλά ακόμα αλλά γι αυτά θα τα πούμε όταν γίνουν.

  13. Christos Papadimitriou
    Μαΐου 6, 2009 at 9:04 μμ #

    @Uroborus τα scrolls στην πλοήγηση δεν είναι θέμα γούστου. Πρόκειται για θέμα καλής/κακής πλοήγησης και πιστεύω μετά από έρευνα θα φανεί πιο είναι το αποτελεσματικότερο.

    Προσωπική μου άποψη είναι ότι τα κλασσικά scroll bars είναι κακός σύμμαχος για την πλοήγηση σε ένα site εσωτερικά. Ίσως να βοηθούσε κάποια λύση ajax (πχ στο frontpage του igoogle γίνεται χρήση ενός πολύ καλού scroller για το παράθυρο του google reader. Με 200+ ποστς πληροφορία.Όποιος το έχει μπορεί να το κοιτάξει…)

    Ο πίνακας με το Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα είναι αρκετά δύσκολος στην ανάγνωση λόγω του στησίματος του απο άποψη κατανομής χώρου και του περίεργου φόντου (λέω εγώ τώρα). Ο διαχωρισμός βάσει χρώματος μου φαίνεται αρκετά άσκοπος καθώς ο Σκαι έχει καθημερινά σχεδόν τις ίδιες ώρες τα ίδια είδη των εκπομπών με αποτέλεσμα να επιλέγω πχ «Ενημέρωση» και να μωβ-ίζει οριζοντίως όλος ο πίνακάς μου και αντίστοιχα (οριζοντίως πάντα) άλλο οριζόντιο μέρος όταν διαλέξω μια διαφορετική ετικέττα. Αν υπήρχε μεγαλύτερη διασπορά προφανώς θα ήταν περισσότερο χρήσιμο για να τα εντοπίσεις, τώρα ίσως είναι περριτό.

    Απαντώ μονάχα στα δικά σου ερωτήματα καθώς θεωρώ (όπως πολλοί ανέφεραν), ότι έιναι λίγο νωρίς να κρίνουμε το σύνολο του site.

  14. Uroborus
    Μαΐου 7, 2009 at 12:01 μμ #

    @Christos Papadimitriou

    Να γίνουμε λίγο πιο σαφείς? Επειδή το «είναι κακός σύμμαχος για την πλοήγηση σε ένα site εσωτερικά» είναι αρκετά διπλωματικό -προσωπικά το «κακός σύμμαχος» το έχω χρησιμοποιήσει περί τα 5Μ φορές και ακούγεται αρνητικό χωρίς να δηλώνει κάτι- θέλεις να το εξηγήσουμε λίγο? Το θέμα γούστου το καταλαβαίνω και το είπα. Το είναι κακή πλοήγηση τα scroll εσωτερικά? Είναι το τηλεοπτικό πρόγραμμα για σήμερα. Αν θέλεις να δεις κάτι παραπάνω πας πιο κάτω. Αν δεν θέλεις δεν πας. Που είναι η κακή πλοήγηση?

    Αναφορικά τώρα με το μεγάλο πρόγραμμα. Το φόντο είναι επίσης θέμα γούστου. Από τη στιγμή που είναι ευανάγνωστο και δεν μπερδεύει το στήσιμο και η κατανομή είναι επίσης ασαφές. Η κατανομή είναι με βάση τις ώρες του προγράμματος και ο επισκέπτης πρέπει να βρίσκει εύκολα τα είδη των εκπομπών που θέλει να δει. Αν θέλω να δω Αθλητικά και είναι στη σειρά τα Αθλητικά θα γίνουν όλα κίτρινα. Η διασπορά αγαπητέ αλλάζει γιατί αλλάζει και το πρόγραμμα. Το site όπως είναι φυσικό δεν φτιάχτηκε με βάση τις ανάγκες του τώρα αλλά του τηλεοπτικού προγράμματος συνολικά.

    Αν διαφωνούμε εδώ είμαστε…

  15. Christos Papadimitriou
    Μαΐου 8, 2009 at 11:11 πμ #

    @Uroborus

    α. Aρχικά αναφέρω ότι για να δείς αν λειτουργεί κάτι πρέπει να το τεστάρεις. Δεν σημαίνει ‘ότι η αποψη μου για το ότι δεν λειτουργούν σωστά τα scroll bars είναι και σωστή. (Επίσης το παρατηρήσα πρόσφατα και στο http://www.enet.gr/ και δεν μου άρεσε ).

    Για να μιλάμε και στη πράξη, μου αρέσει το style των http://www.bbc.co.uk/ και http://edition.cnn.com/ που δεν σκρολάρεις πουθενά και απλά έχουν λιγότερη πληροφορία και μεγαλύτερο βάθος στις σελίδες τους.

    b. Απ’όσο γνωρίζουμε όλοι στα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια υπάρχουν ζώνες, διαχωρισμένες από ώρες. Σε κάθε ζώνη παίζει και ένα είδος τηλεοπτικού προγράμματος αναλόγως (βάσει ερευνών) ποιοι παρακολουθούν εκείνη την ώρα το τηλεοπτικό πρόγραμμα. Σπάνια αν ανοίξω την TV στις 8 δεν θα έχει ειδήσεις καθημερινά. Σε αυτό λοιπόν το σημείο προσωπικά πιστεύω ότι δεν εξυπηρετεί ο χρωμματισμός σε στήλες και γραμμές, όσο και να μεταβάλλεται το πρόγραμμα. Δεν είμαι σίγουρος πόσο θα μεταβληθεί το πρόγραμμα έτσι ώστε να λειτουργήσει αυτός ο τρόπος.

    Ίσως θα προτιμούσα στο τηλεοπτικό πρόγραμμα να έχει και κάποιες διακεκριμένες θέσεις αναλόγως πώς θα ήθελε ο Σκάι να προβάλλει συγκεκριμένα προγράμματα.

  16. Δημήτρης ΖΖ
    Μαΐου 11, 2009 at 10:47 μμ #

    Συγνώμη «ειδικέ», «θα είσαι διθυραμβικός». τόσο ενθουσιώδης, και το πρώτο πράγμα που σου άρεσε και γράφεις πρώτο πρώτο είναι το…. «Λάτρεψα το footer του»?????

    Παιδιά, σταματήστε να χρησιμοποιείται τα blog σας για να προωθείτε τις δουλειές σας αλλιώς θα χάσετε το κοινό σας.

    Τελευταία βλέπω τους κομματικούς να ξεσαλώνουν και κάτι δράκους και τα «παιδιά» τους να ευλογούν τα γένια τους. Τι θέλετε από την blog κοινότητα να σας πει; Ότι είστε οι πρώτοι και οι καλύτεροι;

    Αν ζητάτε τη γνώμη μας, να γράφετε αντικειμενικά, αλλιώς θα αλληλοδιαβάζεστε μεταξύ σας.

  17. Giorgos Vareloglou
    Μαΐου 12, 2009 at 12:22 μμ #

    @Δημητρης ZZ

    1. Σε ποιο σημείο υπονόησα ότι είμαι ειδικός, και άρα το έβαλες σε quotes;

    2. Δεν παραθέτω τα features που μου άρεσαν με κάποια συγκεκριμένη σειρά.

    3. Δεν έχω καμία σχέση με το skai.gr την κατασκευή του, και γενικότερα με την κατασκευή websites. Δουλεύω για τη mindworks. H mindworks εξειδικεύεται αποκλειστικά στο search marketing.

    4. Η τελευταία φορά που προώθησα δουλειά μου ήταν στις 17 Δεκεμβρίου 2008.

    5. Ναι προωθώ και τις δουλειές μου. To blog αυτό μεταξύ άλλων είναι και business blog. Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να απολογούμαι για το ότι προωθώ τις δουλειές μου ΌΤΑΝ το κάνω.

    6. Παρ’ όλα αυτά αν κάτσεις και σκαλίσεις λίγο το αρχείο θα δεις ότι τα 3 χρόνια που γράφω εδώ, έχω γράψει καλά και κακά λόγια για δουλειές γνωστών και αγνώστων, ελληνικές και ξένες δουλειές, αλλά πάντα από τη δική μου σκοπιά. Σίγουρα όχι αντικειμενικά. Αν ψάχνεις αντικειμενικότητα πάρε το ΒΗΜΑ. Μη σου πω και το ΒΗΜΑ Premium.

    Tέλος ευχαριστώ για τις ανησυχίες για τη διατήρηση της μάζας των αναγνωστών μου, αλλά σου λέω ότι είναι πραγματικά λίγοι (πάντα ήταν), οπότε no worries.

  18. Uroborus
    Μαΐου 12, 2009 at 12:52 μμ #

    @Δημήτρης ΖΖ.

    Δεν βλέπω προς τι η δυσαρέσκεια. Πρώτον και καλύτερο ακόμα και αν δεν σου αρέσει το project δεν μπορείς να αμφισβητήσεις τη δουλειά κάποιον. Εγώ ευχαρίστησα δημοσίως τα παιδιά που δούλεψαν γι αυτό και σπανίως φαίνονται καθώς awards για developers δεν έχουμε. Και δεν σκοπεύω να το πάρω πίσω γιατί τους θεωρώ όντως φοβερούς και τρομερούς.

    Δεύτερον έχω απολογηθεί γιατί έχω καιρό να γράψω. Μόνο που το blog μου δεν είναι εταιρικό και δεν είναι καν εμπορικό. Δικαιούμαι λοιπόν να κάνω να γράψω και περισσότερο από τη στιγμή που γράφω όταν μπορώ και να σχολιάσω. Αν δεν μπορώ δεν γράφω.

    Τρίτον και καλύτερο ποιος σου απαγόρευσε να κανεις κριτική; Εγώ σίγουρα όχι. Ο Γιώργος το ίδιο.

    Προσωπικά θα το θεωρούσα μεγάλο φάουλ αν ενώ έχω γράψει για projects άλλων «έπνιγα» ένα που συμμετέχω εγώ. Αντιθέτως το βγάλαμε στη «σέντρα».

    Όσον αφορά τη blog κοινότητα θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι δεν είμαι εδώ για να κάνω τα χατίρια σε καμία κοινότητα. Κάποιοι με διαβάζουν γιατί τους αρέσουν είτε αυτά που γράφω είτε ο τρόπος που τα γράφω είτε γιατί έτσι θέλουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέτεις θέμα αποδοχής από κοινότητα. Αν εκπροσωπείς κάποια εύγε σου αλλά δεν θυμάμαι να ζήτησα άδεια από κανένανν για να γράφω το blog μου ούτε γράφω για να είμαι αρρεστός σε κάποιους.

    Με λιγότερα λόγια. Είμαι επώνυμος, γράφω επώνυμα και στο blog μου δεν έχω κόψει ποτέ σχόλιο όσο αρνητικό και αν ήταν για μένα (και έχουν υπάρξει πολλά). Τα υπονοούμενα να λοίπουν εκτός αν έχεις συγκεκριμένο παράπονο.

  19. Asxetos
    Μαΐου 12, 2009 at 5:50 μμ #

    Δημήτρη… περαστικά… Ξύδι τοπ

  20. John
    Μαΐου 19, 2009 at 1:41 πμ #

    Omorfo gia ta prwta 10 deuterolepta… (emfanisiaka einai omorfo!)
    An ekseresoume vevea to scroll pou kapoios petakse sthn mesh ths selidas! (tha mporousa na valw kai ena lol edw) mou thimizei geocities, to 2000! Tha htan top scriptaki na valeis kai ena scoll stin selida sou!

    Omorfo… alla emena mou thimizei ena cms pou kapoios petakse mesa oti vrike xwris kammia alilouxia me polu xamilo userinterface exontas omologoumenos ena polu kalo grafista dipla tou. Kapoios prosthese ena wreo ajax extension gia login alla den vrike kai kati kalo gia na allaksei to scroll.. To thema einai oti genikws iparxei provlima ploigisis sto site.

    tha proteina loipon stin epomeni aggelia pou tha zeitate proswpiko na min valete theloume na proslavoume kapoio webdesigner pou na kserei photoshop, dreamweaver (an einai dinaton.. akou dreamweaver ws proson, axristo programma, o kathenas opws exei mathei..) xml, php, html, ajax kai oles tis glwsses tou kosmou opws vlepw sixna se aggelies kai gelaw.. giati apla autos pou psaxnete tha sas ekane xarh na douleue mazi sas kai tin epomenh mera an ton mathene tha ton zitouse i microsoft.

    o kwdikas einai douleia enos h perisoterwn atomwn
    to photoshop einai douleia allou.
    to e-commerce kommati einai douleia autou pou tha melethsei, tha sxediasei, tha enwsei ta panta kai tha apofasisei to pws kai to ti tha ginei..kai me poia texnologia.

  21. Uroborus
    Μαΐου 19, 2009 at 11:32 πμ #

    @JΟΗΝ
    Καλώς τον το λεβέντη. Η ερώτηση των 64.000 $ αγαπητέ είναι «γράφεις γιατί θέλεις κάποιος να σου απαντήσει ή γιατί θέλεις απλά να μιλήσεις»? Αν θέλεις να σου απαντήσουν (εγώ τουλάχιστον) γίνε πιο συγκεκριμένος αδερφέ.. Το «υπάρχει πρόβλημα πλοήγησης» ονομάζεται ασάφεια και στείρα άρνηση.

    Έψαξες κάτι και δεν το βρήκες? Μπερδεύτηκες κάπου; Όχι τίποτα άλλο αλλά αφού είσαι και επαγγελματίας (κάτι τέτοιο φαίνεται) γνωρίζεις ότι είναι αντιδεοντολογικό να κατηγορείς δουλείες άλλων γενικώς και αορίστως. Το ανώνυμα το καταλαβαίνω. Το αόριστα όχι.

    Θέλεις να γίνω πιο σαφής; Συγκεκριμένα μπορώ να σε κατηγορήσω ότι αλλάζεις θέμα σε κάθε παράγραφο και με μπερδεύεις που δεν ξέρω τι θέλεις να πεις. Επίσης ότι αναφέρεσαι σε δεύτερο πληθυντικό (βάζετε αγγελίες) χωρίς να διευκρινίζεις για ποιους μιλάς. Μιλάς σε κάποιον από την παρέα? και αν «ναι» ποια παρέα?

    Αόρίστο είναι να πω ότι η δομή του λόγου σου είναι ανύπαρκτη… Αλλά δεν το λέω γιατί δεν έχω σκοπό να σε θίξω αλλά να κουβεντιάσω.

  22. John
    Μαΐου 21, 2009 at 1:03 πμ #

    Katarxin thelw na pw oti eimoun perastikos kai sxoliasa den kserw kanenan apo autous pou exoun grapsei edw. Me ton mono pou exw milisei mesw mail, xwris na ton kserw proswpika einai o Titanas pou eixe dimosieusei mia ereuna pou kaname paliotera kai ton euxaristw polu gi auto. Me tis aggelies anaferomai genikws se webdesign epixiriseis pou polu eukola mporeis na deis se efimerides.
    Oso gia tin erwthsh ton 64000$ den katalava apo pou proekipse… Apo afta pou eipa. Mou thimizei poio polu tilepexnidi. Episis exoume giouro edw… kai oxi $! ektos kai an ta xrimata telika pigan eksw.. outsourcing.
    Nai eimai epagelmatias kai malista me metaptixaiko panw sto e-commerce alla pera apo afto.. agapaw auto pou kanw. Den ergazomai se eteria webdesign oute exw etairia pros to paron gia na exw logo na petaksw laspi an auto thes na peis. Anwnimos den eimai, an kapoios exei logo kai thelei ta stoixeia mou as ta zitisei kai tha tou ta dwsw egw. Apla den afinw link giati den exw logo na afisw link auth thn periodo. Episis ekana kritiki (skliri, alithini) alla oxi polemo an to antilifthikes etsi.
    Nomizw oti se kalipsa ws edw…
    Twra oso gia to aorista… den einai katholou aoristo. Milame gia ena comment se blog kai mia kritiki. Tha htan proton praktika adinato na peis ti den paei kala se ena megalo portal apo ena commet kai deutero den exw logo na kanw kati tetoio pou thelei meleth kai xrono kai vathiteres analiseis. To grifo tha ton lisoun autoi pou plirononte gia tin douleia.

    Episis epidi ksana diavasa merika pragmata pou exoun graftei edw tha sxoliasw kai to… «koitaei sta isia to bbc.co.uk kai tha to thewrisw atopo kai isws pareis kai merikes apanthseis etsi.
    To bbc.co.uk einai mia selida stin ousia eksatomikeushs. Pou exei epireastei apo thn selida ths google alla exei ena poio omorfo design.
    Polu swsta o titanas eipe oti oses fores exei diavasei nea sto bbc ta exei diavasei sto news.bbc.co.uk. Kai auto egine,giati polu apla auto to subdomain apotelei to start page tou bbc gia ton tomea news, gi auton pou den einai melos. Kai afto apodikniete polu apla kanonontas mia anazitisi sto google me tous orous «bbc news» xwris » «. To proto apotelesma pou perneis einai news.bbc.co.uk. Polu apla to bbc kalos exei kanei kai exei diaxeiristei eksipna ta polla dedomena kai ipiresies pou thelei na prosferei. Kati pou to skai me thn prwth matia gia emena den exei kanei.
    Kammia sxesh den exei to bbc.co.uk me to skai. To skai sthn arxikh selida exei apla ena anousio drag and drop gia ton xrhsth. To bbc exei ena ousiastiko drag and drop opou o xristis diarithmizei to pws thelei na dei ola ta «ousiastika» nea tou. Episis kathe parathiro prosferei ston xrhsth praktikes kai ousiastikes dinatothtes. Diladi na aporipsei i na epileksei nea mesw rithimsewn px Sports(mono football) h kai na diagrapsei oloklires enothtes… Episis ta dedomena tou exoun logiki sinafeia kai an parathriseis exei mono nea.. kai oxi ena kokteil.
    Sto skai oute kan ksexwrizoun ta parathira oti exoun afta ta (anousia) drag and drop. Giati apla den exoun kanena mikro eikonidio sthn gwnia wste na ksexwrizei. Prepei na to anakalipsei o xristis pigenontas mono panw apo thn sigekrimenh mikri perioxi kai efoson katalavei giati egine etsi o kersoras tou. Den iparxei sinafeia alla ena mix. To drag and drop den prosferous sthin ousia kapoia ousistiki dieukolinsi.
    Twra pws sigrinete afta ta dio site.. den to katalavainw?
    Telos.. epidi thn teleutea fora den eixa egrafei kai epidi nomizw oti thixtikes eriksa poio polles maties gia na sou pw perisotera. Giati stenaxwrithika me ton tropo pou to pes, giati katalavainw oti eixe polu douleia to project kai htan megalo. Ekana eggrafh kiolas… kai eida oti otan kaneis login ta pragmata ginonte kapws kalitera apo to arxiko mix. Alla afto den dinei tin lisi vevea.
    Afta.Fsss.. olokliro keimeno egrapsa.

  23. Fotis
    Μαΐου 22, 2009 at 2:14 μμ #

    @ John

    Δεν είχα κανένα σκοπό να απαντήσω, αλλά επειδή κουράστηκα να διαβάζω όλο αυτό το σεντόνι, και επειδή σπατάλησα πολύτιμο χρόνο, σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να βγει κάτι από αυτό.

    Πάμε λοιπόν. Σεντόνι στο σεντόνι.

    Ενώ ο Uroborus σου ζητάει να κάνεις κριτική και όχι αοριστολογία, αναλώνεσαι στις 4 πρώτες παραγράφους στο να γράφεις… αοριστολογίες. Από εκεί και πέρα.

    To bbc.co.uk einai mia selida stin ousia eksatomikeushs. Pou exei epireastei apo thn selida ths google alla exei ena poio omorfo design.

    Αυτό θα ήθελα να το εξηγήσεις. Σε ποιο σημείο μοιάζει το BBC με το Google? Μήπως αναφέρεσαι στο iGoogle? Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε θα πρέπει να γνωρίζεις ότι το ίδιο το iGoogle, αντέγραψε το NetVibes. Κατά τ’άλλα, πως μοιάζουν τα δυο sites, όταν το ένα είναι καθαρό news site (ΒΒC), ενώ το έταιρο είναι απλά ένας news aggregator (iGoogle)?

    Polu swsta o titanas eipe oti oses fores exei diavasei nea sto bbc ta exei diavasei sto news.bbc.co.uk. Kai auto egine,giati polu apla auto to subdomain apotelei to start page tou bbc gia ton tomea news, gi auton pou den einai melos.

    Κάνεις κάποιο λάθος, φίλε μου. Αν επισκεφθείς το site του BBC, σε πηγαίνει κατευθείαν στην κεντρική του, και όχι στα News. Το ίδιο ακριβώς, κάνει και το site του ΣΚΑΙ. Αν θέλεις να διαβάσεις ειδήσεις, όπως έκανε ο φίλος Στέφανος (Titanas) στο news.bbc.co.uk (που είναι subdomain), τότε μπορείς να κάνεις ακριβώς το ίδιο και στο site του ΣΚΑΙ, στο subdomain http://www.skai.gr/news.

    Σαν λειτουργικότητα είναι ακριβώς τα ίδια.

    Kai afto apodikniete polu apla kanonontas mia anazitisi sto google me tous orous “bbc news” xwris ” “. To proto apotelesma pou perneis einai news.bbc.co.uk.

    Και πάλι κάνεις λάθος. Όταν θέλεις να επισκεφθείς ένα site κάνεις click στο Domain του. Δεν ψάχνεις κάτι γενικό στο google, και αν στο φέρει πρώτο, σημαίνει ότι αυτή είναι και η homepage του. Γιατί αν είναι έτσι, τότε η home Page δεν είναι η News, αλλά η Food, γιατί στο Google, εγώ έψαξα το «ΒΒC Food! Παρόλα αυτά, γιατί δεν ψάχνεις στο Google, την λέξη ‘BBC’ να δούμε ποια σελίδα θα σου σερβίρει?

    Kammia sxesh den exei to bbc.co.uk me to skai. To skai sthn arxikh selida exei apla ena anousio drag and drop gia ton xrhsth. To bbc exei ena ousiastiko drag and drop opou o xristis diarithmizei to pws thelei na dei ola ta “ousiastika” nea tou. Episis kathe parathiro prosferei ston xrhsth praktikes kai ousiastikes dinatothtes. Diladi na aporipsei i na epileksei nea mesw rithimsewn px Sports(mono football) h kai na diagrapsei oloklires enothtes… Episis ta dedomena tou exoun logiki sinafeia kai an parathriseis exei mono nea.. kai oxi ena kokteil.

    Wrong again!

    Και οι 2 κεντρικές σελίδες, σερβίρουν boxes μερικών ειδήσεων, καθώς επίσης και τις υπόλοιπες μορφές ενημέρωσης που παρέχουν (όπως Ραδιόφωνα, Τηλεοράσεις), συμπληρωμένες από διάφορα χρήσιμα εργαλεία, όπως ημερολόγια, καιρό, κτλ.

    Το BBC σε αφήνει να προσαρμόσεις αυτές τις ειδήσεις, λόγω του βάθους πληροφορίας που έχει, αλλά και της παγμοσμιότητας. Επειδή, η ειδησεογραφία στον ΣΚΑΙ δεν είναι τόσο εκτενής, περιορίζονται απλά να σου παρουσιάζουν τις βασικές ειδήσεις, ενώ τις «δένει» με αρθρογραφία.

    Και στις 2 περιπτώσεις, φαίνεται καθαρά ότι οι επιλογές έχουν ‘λογική συνάφεια και δεν είναι κοκταίηλ’, όπως αναφέρεις. Εξάλλου, σε μια Main page, ενός τέτοιου site, σκοπός είναι να σε βάλει γρήγορα μέσα στο content και όχι να σε αφήνει να κάθεσαι να παίζεις και να προσαρμόζεις ‘κουτάκια’ (αν δεν είσαι εγγεγραμμένο μέλος).

    Sto skai oute kan ksexwrizoun ta parathira oti exoun afta ta (anousia) drag and drop. Giati apla den exoun kanena mikro eikonidio sthn gwnia wste na ksexwrizei. Prepei na to anakalipsei o xristis pigenontas mono panw apo thn sigekrimenh mikri perioxi kai efoson katalavei giati egine etsi o kersoras tou. Den iparxei sinafeia alla ena mix. To drag and drop den prosferous sthin ousia kapoia ousistiki dieukolinsi.

    Σε αυτό έχεις δίκιο, στο αναγνωρίζω. Ήταν μεγάλη ανοησία του designer που δεν σκέφτηκε να σου βάλει πάνω στο header τον σταυρό του drag/ddrop, για να καταλαβαίνεις τι κάνει. Αντίθετα, ο ‘ανόητος’ προσπάθησε να σου κάνει το design minimal και καλαίσθητο, πληροφορώντας σε για αυτήν την δυνατότητα με ένα τεράστιο σταυρό, όταν κάνεις web over τον κέρσορα σου.

    Twra pws sigrinete afta ta dio site.. den to katalavainw?

    Σίγουρα, δεν έχουμε την δική σου επιστημονική κατάρτηση με master πάνω στο e-commerce, για να βλέπουμε αυτές τις τεράστιες και χτυπητές διαφορές που κάνουν τα δυο μεγέθη, μη συγκρίσιμα. Εμείς απλά, είδαμε δυο ενημερωτικές πύλες, με ορθή δομή και περιεχόμενο, και αποφασίσαμε να τα βάλουμε κάτω να δούμε να μοιάζουν.

    Και αφού έκατσα και απάντησα, αντί του Uroborus (κάτι που τον αφήνει υποχρεωμένο για οσομπούκο), θα μου επιτρέψεις να κάνω μια προσωπική επισήμανση.

    Αντί να είσαι ευχαριστημένος που κάποιο μέσο ενημέρωσης προσπαθεί να ‘δει’ λίγο πιο μακρυά και να κάνει κάτι ποιοτικό, σκανάρωντας επιτυχημένα μοντέλα του εξωτερικού, κάθεσαι και γράφεις ολόκληρα σεντόνια για το ότι δεν έχει δυνατότητες, δεν έχει ‘kanena mikro eikonidio sthn gwnia wste na ksexwrizei’ κτλ…. Θα προτιμούσες δηλαδή το site του ΣΚΑΙ, να μοιάζει με το site του Τράγκα?

    Απορία μου είναι, απλά.

    υ.γ. Το σχόλιο σου για τα 64000$ και για το ότι έχουμε euro, κτλ… είναι άτυχο. Όταν απαντάς σε ένα αστείο, με τέτοια ανάλυση, σημαίνει 2 πράγματα. Ή ότι δεν έχεις καθόλου χιούμορ, ή ότι έχεις τέτοια εμπάθεια που σκαλώνεσαι από την παραμικρή λεπτομέρεια για να ρίξεις την χολή σου. Τι από τα δυο συμβαίνει?

  24. Elias
    Μαΐου 22, 2009 at 4:06 μμ #

    Χαιρετώ και εγώ, είδα φως και τζερτζελε και μπήκα…

    Από όσο πρόλαβα να διαβάσω και να καταλάβω αυτή την στιγμή εξελίσσεται μια αντιπαράθεση για το ποιος έχει την μεγαλύτερη……άποψη.

    Μέχρι και online debugging έγινε…τυχεροί εκεί στην atcom, δουλεύουν άλλοι για αυτούς και μάλιστα δωρεάν.

    Κύριοι, για να καταλάβω… το θέμα είναι πόσο bbc είναι το νέο skai.gr ή ότι επιτέλους επενδύθηκε ουσιαστικό budget στο develpoment και στην εξέλιξη ενός δημοσιογραφικού portal, το οποίο σίγουρα θα οδηγήσει σύντομα και άλλους ομίλους προς αυτή την κατεύθυνση (της επένδυσης εννοώ). Για εμένα θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να συζητάμε για την τάση και τις δυνατότητες που προσφέρονται παρά να αναλωνόμαστε σε εικαστικές αντιπαραθέσεις.

    Ειρήνη ημίν

    @Fotis, χαράς το κουράγιο σου ρε φίλε 894 λέξεις σε ένα post…

  25. Giorgos Vareloglou
    Μαΐου 22, 2009 at 4:28 μμ #

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Ηλία. Και νομίζω ότι θα μπορούσε να πάρει άλλη κατεύθυνση αυτή η ενδαφέρουσα κουβέντα, καλώντας τους designers στην παρέα.

    Σε μία εξαιρετική σουαρέ που είχα με ένα φίλο webdesigner που εκτιμώ πολύ, και μεταξύ μπύρας και Grants μου εκανε την εξής άσκηση:

    Μου άνοιξε σε tabs όλα τα μεγάλα ελληνικά portals και με έβαλε να κρύψω με το χέρι μου το λόγοτυπο του καθε site.

    Το έκανε αυτό για να μου δείξει ότι όποιο αλλο μεντιακό λογότυπο και να έβαζα στη θέση του θα ταίριαζε τέλεια στο site.

    Συμπέρασμα: Τα περισσότερα portals δεν έχουν δική τους ταυτότητα που να αντικατοπτρίζεται στο design, πράγμα που ούτως ή άλλως είναι παλούκι.

    Συμφωνεί κανείς μαζί μου; Και αν θέλετε να συνεχίσουμε την κουβέντα πάνω στο ΣΚΑΙ, πιστεύετε ότι το λύνει αυτό το πρόβλημα;

  26. kmitchell
    Μαΐου 22, 2009 at 8:58 μμ #

    Hello to all

    Θα τα έλεγα στη «σπηλιά» αλλά είδα ότι το μεταφέρατε εδώ το Party οπότε …

    3 πραματάκια μόνο.

    1. Σε συζήτηση με συνεργάτη/φίλη μας βγήκε ότι θα θέλαμε να βλέπαμε και νέο λογότυπο για το νέο skai. Θα έδινε ένα «κάτι» παραπάνω στην ανανέωση. Καταλαβαίνω όμως το γιατί μπορεί αυτό να μη γίνει.

    2. Η γνώμη μου είναι ότι το σωστό media-κό site δεν θα πρέπει να έχει περιορισμένο target group. Δεν έχει καθετοποιημένη ύλη και όπως ένα κανάλι έχει (ή θα έπρεπε να έχει) εκπομπές για όλα τα Groups, το αυτό θα πρέπει να έχει Imho και το media-κό site. Οπότε, @titanas ίσως ο player να απευθύνεται σε εσένα, κάτι άλλο μέσα στο site στους μεγαλύτερους σε ηλικία και όχι tech savy και ένα τρίτο σε εμένα. Και καλώς το κάνει, δεν είναι vortal

    3. Το skai έχει δείξει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον/ευαισθησία στο περιβάλλον. Ίσως θα έπρεπε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση σε αυτό και στο site. Beta όμως, μπορεί να αλλάξει αυτό.

    Κατά τα λοιπά, Good Luck @Uroborus & σία

  27. Uroborus
    Μαΐου 23, 2009 at 10:06 πμ #

    Τι να πω… αν συνεχίσω να απαντώ καθυστερημένα θα τρώω όλο το μισθό σε Οσομπούκο για το Foti…

    Dear John, Ο Fotis απάντησε στα περισσότερα αλλά επί της ουσίας θα μπορούσα να πω κι άλλα. Καθώς όμως τα περισσότερα αφορούν προσωποποίηση και γενικότερα θέματα community προτιμώ να δείξω παρά να πω. Όπως πιθανόν να φαντάζεσαι ακόμα και στην Αγγλία τα sites πολύ συχνά αναπτύσσονται σε φάσεις. Με λίγα λόγια χτίζουν σιγά – σιγά κάποιους τομείς τους ειδικά όταν προέρχονται από μεγάλα redesign.

    Και αφού έχουμε πάρει -για κάποιο λόγο- ως μέτρο το BBC θα ρωτήσω όλο τον καλό τον κόσμο ένα πράγμα. Και εσένα ειδικά ακόμα περισσότερο. Μπορείτε να μου πείτε τι θα γινόταν και τι θα γραφόταν αν ένα ελληνικό site (media ή ότι άλλο) άλλαζε τη home page του σε κάτι πιο μοντέρνο (όπως το BBC) και τις εσωτερικές σελίδες τις άφηνε με παλιό design? Μήπως θα είχαμε ξεκινήσει τον Αύγουστο που πέρασε και ακόμα θα διαβάζαμε σεντόνια και αναλύσεις για προχειρότητα και επιφανειακή κάλυψη του θέματος? Για να μην αναφέρω την επιλογή του BBC που αλλάζει χρώματα η page και θυμηθώ ελληνκό Μέσο που την είχε εφαρμόσει το 1999 και τι κράξιμο είχε φάει τότε (ευτυχώς που δεν υπήρχαν blogs). Δεν τολμώ να φανταστώ αν έδινε μέσο τέτοια επιλογή τι θα γινόταν. Εσείς τολμάτε?

    Όσον αφορά τα περίφημα κουτάκια της πρώτης σελίδας, ένα θα πω. Έλεος. Κανείς δεν ξανά-ανακάλυψε τον τροχό. Ούτε το BBC ούτε ο Skai ούτε το iGoogle. Netvibes και Pageflakes ήταν τα πρώτα και ειδικά για το Pageflakes είχαμε γράψει (Netsphere) τον Μάρτιο του 2006. Το ζήτημα είναι σε τι ευνοεί το κάθε site αυτη η λογική.

    Εγώ βλέπω μία σελίδα στημένη στη λογική του να προβάλλονται εξίσου τηλεόραση ραδιόφωνο και ειδήσεις σε ένα καινούριο site που έχει σαφώς διαχωρίσει τις παραπάνω λειτουργίες σε 4 διαφορετικά sites (με τον Player μαζί). Κάποιοι άλλοι βλέπουν μία αντιγραφή και μάλιστα ανούσια του BBC. Οκ…

    Τέλος αδερφέ, η «Ερώτηση των 64.000 $» είναι πολύ παλιά ατάκα από τα πρώτα τηλεοπτικά shows που ο κόσμος κέρδιζε απαντώντας σε ερωτήσεις. Ήταν συγκεκριμένο παιχνίδι στην Αμερικανική TV στη δεκαετία του 50 και έχει μείνει ιστορική για πολλούς και διάφορους λόγους. Το να αντικαταστήσω τα δολάρια με ευρώ είναι είναι σαν να αντικαθιστώ το «τέρμα τα δίφραγκα» με το «τέρμα τα διευρα». Λέω να μην ψωνίσω…

    Με βάλατε πάλι Σαββατιάτικο και έγραψα…

  28. JOHN
    Μαΐου 24, 2009 at 4:57 πμ #

    @Fotis Den simfwnw kai mporw na vgalw eukola kai allo ena «sentoni» opws to pes, gia na sou apodeiksw oti den stekoun afta pou les. Alla min to kanoume krevatokammara edw.

    Proton giati nomizw se diakrinei enas fanatismos kai eisai etoimos na aporipseis oti kai na sou pw kai na me katigoriseis kiolas apo panw, deuteron giati den tha spatalisw allo xrono gia na kanoume dwrean «online debbuging» opws to pe kai o Elias kai triton giati katantaei kourastiko kai varethika.

    To mono pou sikwnei kouventa apo auta pou eipes, thewrw oti htan afto gia to netvibes. Alla kata thn apopsi mou thewrw oti einai poio konta sthn Filosofia tou igoogle, Kai min to mperdeueis feeds klp, ennow sto serbirisma tou pros ton xristh. Poio «plain, simple and ready to use», an mporei na to pei kapoios etsi. Apo to «too much» tou netvibes. Ennoeite oti ola afta ta site exoun polla koina stoixeia metaksi tous. Alla den nomizw oti prosthetei kati sthn kouventa to na poume poios ekane kati prwtos. Kathe proion sthin poreia metallasete. Alla den tha katsw na kanw alles analiseis.
    Kai for the records (epidi to pes me poli kamari kai eksipnada) xwris na to exw analisei kai na kserw to backend komati to bbc.co.uk, mono me thn matia. To bbc.co.uk stin ousia einai ksexwristo site apo ta alla, kai einai news aggregator.Travaei tis eidiseis apo to kanoniko news portal, to news.bbc.co.uk. Eksou kai i allagi tou design otan kaneis click se mia eidhsh. Alla twra pou koitaw, fenete kai ston kwdika oti travaei ta feeds…

    @Uroborus genika pisteuw oti ta koutakia den einai to simantikotero. To simantikotero pou eipa apo tin arxh gia emena einai to pws exei xwristei, i ploigish kai h prwth selida. Alla den mporoume na to analisoume apo edw me blog comments pou exoun katantisei na exoun to megethos blog post.

    Oso gia to bbc, polu apla etsi eixe graftei panw sto arthro, to opio to ethese ws metro sigrishs.
    Twra gia na kaneis analish tou bbc einai diskolo.. prepei proton na vreis apo posa site apoteleite. Milame gia ena site pou apeuthinete se olo ton kosmo. An deis exei kai epilogh gia version International or UK.
    Proswpika den mou aresei katholou afth h terastia enallagh sto design ektos otan apotelei entelws ksexwristi enothta.

    Bravo ston skai pou prospathei na kanei dinamikes kiniseis pros to internet. Alla outws i allws, ola auta ta mesa, einai kata thn gnwmh mou anagasmena na kanoun dinamikes kiniseis pros internet.. alliws tha meinoun pisw.

    Episis nomizw oti analoneste polu sto design, me thn enneia tis omorfias, tou fantazi san eikona. Oxi fisika oti den to thewro simantiko alla uparxoun para polu poio simantika pragmata se ena site. An auto jtan o kirios paragontas epitixias enos site, Oli i alisida tou google apla den tha ipirxe simera kai alla diasima site. San ena filo pou twra asxoleite kai pedeute na mathei na ftiaxnei selides (kserei mono photoshop), opote mia mera me pernei thlephono kai mou leei olos xara oti eftiakse ena gamato intro. Apogoiteutike polu otan tou eipa oti tzampa to ekanes giati den xreiazete. Episis apogoiteutike otan mou pe, na to kanw olo se flash to site? kai tou apanthsa: oxi, an thes oposdipote na kaneis kati se flash, kane mono to logo.

    Apo oti vlepw twra.. to flash menu exei fugei apo to skai.. to arxiko arthro edw exei ginei kapws edit ktlp

    Nomizw oti arketa eipa kai eipame, as krathsei o kathenas tis apopseis tou.

    YG: Epidi to eida twra… Gia to provlima ploigisis pou eixa pei, kai pou toso merikoi, viastikate kai epitethikate, kai eipate oti petaw xoles. Apo oti molis eida… edw http://www.skai.gr/articles/news/views/beta-opinion/
    iparxoun arketoi pou mpikan ston kopo na grapsoun OTI EXOUN XATHEI, giati gia allous iparxei kai to X , enw alloi stin xasoura tous mporei min vrikan kan to link na paraponethoun.

  29. Μάριος Δημητρ.
    Ιουνίου 4, 2009 at 11:46 μμ #

    Ρε παιδιά ένας άνθρωπος (John) βγήκε και είπε αντίθετη γνώμη και αμέσως να του επιτεθείτε. Τι είναι αυτά;

    @ Uroburus, γιατί τόσα νεύρα; Δεν πήγε καλά το project; Έπεσαν τα κλικ μετά την ανανέωση και μας έχουν στριμώξει; Θα πρότεινα να δεις με σεβασμό τις προτάσεις (σου αρέσουν, δεν σου αρέσουν) όσων κάθονται και ασχολούνται και σου κάνουν δωρεάν δουλειά που θα έπρεπε να κάνεις εσύ και η εταιρεία σου. Εγώ θα ήμουν ευγνώμων αν υπήρχαν χρήστες που μου έκαναν αρνητική κριτική και μου φώτιζαν τις αρνητικές πλευρές της δουλειάς μου. Οκ. Το ότι δουλέψατε πολύ δεν σημαίνει ότι δουλέψατε και προς τον σωστό προσανατολισμό. Για μένα τα boxes είναι useless και απλά εφέ που βαραίνει τη σελίδα. Απλά για να πουλήσετε αέρα.

    @vareloglou «3. Δεν έχω καμία σχέση με το skai.gr την κατασκευή του, και γενικότερα με την κατασκευή websites. Δουλεύω για τη mindworks. H mindworks εξειδικεύεται αποκλειστικά στο search marketing.» ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΕΔΩ; χαχαχα

  30. Uroborus
    Ιουνίου 5, 2009 at 8:11 μμ #

    Καλώς τα παιδιά…

    Αγαπητέ Μάριε. Διάβασα τα comments σου με πολύ προσοχή και ομολογώ ότι με εξέπληξαν ευχάριστα. Είναι πραγματικά σπάνιο στις μέρες μας να βλέπεις ανθρώπους να προσπαθούν πάντα με καλή διάθεση να δημιουργήσουν ένα ευχάριστο περιβάλλον για δημιουργικό διάλογο. Ειδικά όσον αφορά τις ερωτήσεις σου για την υγεία μου και το νευρικό μου σύστημα θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι τα παραπάνω σχόλια δεν αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτής. Γνωρίζω πως κάποιες στιγμές και εγώ όπως και όλοι οι άνθρωποι έχω παραφερθεί -κυρίως αν έχω πιει κάποιο βερμούτ γιατί και με πισώ ποτηράκι ζαλίζομαι- αλλά ειλικρινά αυτά εδώ τα comments δεν αποτελούν μία από αυτές τις φορές. Αν πραγματικά ενδιαφέρεσε τόσο όσο δείχνεις για την προσέγγισή μου σε παρόμοια ζητήματα μπορείς να επισκεφτείς το προσωπικό μου ιστολόγιο που άνοιξα πρόσφατα γιατί όπως μου είπαν όλοι μου οι φίλοι το internet είναι μια επανάσταση και πρέπει και εγώ να συμμετάσχω. Αν τα δικά σου επαγγελματικά ενδιαφέροντα αφορούν τον ιδιαιτέρως νευραλγικό χώρο των υπηρεσιών στείλε μου και το όνομά σου (sorry αλλά τα μάτια μου δεν με βοηθάνε σ αυτή την ηλικία να καταλάβω τι σημαίνει «Μάριος δημήτρ.») ώστε να το προωθήσω.

    Ελπίζω να διαβάσεις αυτές τις λίγες γραμμές σύντομα -γιατί απ ότι μου είπαν οι ίδιοι φίλοι μου υπάρχει και κόσμος που δεν μπαίνει στο internet το Σαββατοκύριακο- και να έχουμε πάλι την ευκαιρία να τα πούμε. Μέχρι τότε όμως πρόσεχε τον εαυτό σου γιατί απ ότι βλέπω έχεις πολλά ταλέντα και είναι κρίμα να χαραμίζεσαι γελώντας μόνος σου.

    Καλή ψήφο να έχεις και ότι χρειαστείς μη διστάσεις. Εμείς γι αυτό καθόμαστε μέχρι αργά online. Για σας βρε παλιόπαιδα…

  31. Κώστας Ανδρικόπουλος3
    Ιουνίου 18, 2009 at 8:46 μμ #

    To νέο site μοιάζει έχει πολλά και σοβαρά προβλήματα κάτι αδικαιολόγητο για το χρόνο δημιουργίας του. Οι players κάνουν συχνά διακοπές ακόμη και το livestream του ραδιοφώνου! Πολλές φορές το site πέφτει εντελώς ή βγάζει κώδικα. Η Atcom επιβεβαιώνει τη φήμη μιας εταιρείας με πολλά αξιόλογα στελέχη αλλά με ακόμη περισσότερα ανοιχτά projects, με αποτέλεσμα να υπάρχει μακρός χρόνος δημιουργίας και τα προβλήματα να μην επιλύονται σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σχεδιαστικά, είναι πράγματι όμορφο, αλλά ας μου επιτραπεί να πω ότι μοιάζει με πολλά ακόμη sites αντίθετα με το προηγούμενο site που είχε πιο προτότυπη, πιο «καθαρή» σχεδίαση και είχε δημιουργηθεί από μια πολύ μικρή εταιρεία! Το σημερινό φαίνεται πολύπλοκο και μπερδεμένο για τους αμύητους (και είναι πολλοί). Το κομβικό όμως σημείο είναι η λογική με την οποία σχεδιάστηκε: «μία σελίδα στημένη στη λογική του να προβάλλονται εξίσου τηλεόραση ραδιόφωνο και ειδήσεις». Ε λοιπόν η «κουρτίνα» της α’ σελίδας καλύπτει τη σελίδα των ειδήσεων με συνέπεια αυτή να χαντακώνεται αδικαιολόγητα. Γιατί στην παρούσα φάση οι περισσότεροι χρήστες μπαίνουν κυρίως για να διαβάσουν ειδήσεις. Εγώ, τουλάχιστον στην Ελλάδα, δεν έχω ξαναδεί τέτοια λογική να καλύπτεται τόσο πολύ ο ενημερωτικός τομέας ακόμη και από τηλεοπτικά δίκτυα με πλούσιο περιεχόμενο. Λυπάμαι αν ακούγομαι μηδενιστής αλλά χρειάζεται ακόμη χρόνος ωρίμασης, συνήθειας από μεριάς χρηστών και πολλών σχεδιαστικών τροποποιήσεων και τεχνικών διορθώσεων για να λάμψει πραγματικά όπως του αξίζει.

Trackbacks/Pingbacks

  1. ΣΚΑΙ (beta) και media-κά στοιχήματα « Uroborus - Μαΐου 10, 2009

    [...] Μετάβαση στα σχόλια Όπως είπε και ένας φίλος όντως ο βασικός λόγος που χάθηκα ήταν ένα project. Για να [...]